Zborul malaezian MH17, 16 puncte pe care nimeni nu are curajul să le discute

Notă Gebelezis: articolul, pe care l-am tradus integral, a aparut pe un site spaniol în data de 28 iulie 2014. Dacă anumite date au fost actualizate de atunci nu e vina autorului şi nici a mea, dar majoritatea informaţiilor par valide încă și e posibil să rămână valide dacă autorul a intuit corect linia reală a evenimentului. Trebuie luat în considerare următorul aspect: autorul e spaniol 100% şi nu poate să fie acuzat, aşa cum se întâmplă pe la noi, că e rusofil cu soldă, este doar un alt om care pune la îndoială posibilitatea ca presa „liberă” să fie cenzurată sistematic, ceea ce e relativ uşor prin şantaj financiar (marile agenţii şi trusturi de presa sunt private, nu de stat, aşa cum cred încă mulţi români).

Traducere din limba spaniolă:

Lumea occidentală este pregătită pentru o nouă serie de sancţiuni contra Rusiei, cele mai mari medii de comunicaţie susţinând ca un fapt clar că avionul a fost doborât de rachete ruseşti lansate de separatişti, dar nimeni nu vrea să reflecteze asupra unor întrebări şi probe ce demonstrează ca posibil falsă versiunea Kievului.

Mass media s-a poziţionat contra celor numiţi „separatişti”, un eufemism ce urâţeşte imaginea unei populaţii care a votat democratic și majoritar disocierea de guvernul central ucrainean suspect, care pare că lucrează pentru oligarhia occidentală, ne arată separatişti fără inimă (cruzi) şi susţinuţi de „ursul” rusesc.

Pentru corectitudine şi pentru a face dreptate de aici de pe Mundo Desconocido, vă vom relata ceea ce nimeni nu vă spune şi ceea ce poate ne va permite să descoperim ce se află cu adevărat în spatele doborârii avionului malaezian, informaţii complementare articolului anterior pe această temă.

  1. Malaysian Airlines a confirmat că pilotul a primit instrucţiuni de la turnul de control al traficului aerian Kiev să zboare la o altitudine mai joasă, de la intrarea sa în spaţiul aerian ucrainean. De ce? Oare pentru a uşura doborârea?
  2. Câteva schimbări ciudate de direcţie ale zborului MH17 apărute înainte de a fi doborât. Clar e că Eurocontrol nu a fost responsabil pentru acestea.
  3. Un controlor de zbor spaniol a afirmat puțin după doborârea zborului MH17 că au apărut avioane militare ucrainiene în zonă.
  4. Rusia a pus la dispoziţia publicului imagini radar şi din sateliţi ca probă. Le gasiţi aici.
  • Regimul de la Kiev a dislocat sisteme de rachete antiaeriene in Doneţsk aproape de zona unde s-a prăbuşit avionul MH17.
  • Un avion ucrainean SU-25 a urmărit avionul MH17.
  • Raportul se referă la posibilitatea unui atac aer-aer contra MH17, de asemenea se referă şi la incosistenţele legate de rapoartele controlului traficului aerian ucrainean.
  1. Statele Unite, cu toată aparatuara lor de spionaj global, nu au făcut public nici un raport radar şi nici o imagine din satelit în sprijinul acuzaţiilor cum că Rusia şi opoziţia din estul Ucrainei sunt responsabile pentru prăbuşirea aeronavei MH17. Dovezile prezentate până acum sunt subţiri, sunt în favoarea Kievului şi se bazeză pe surse video de pe Youtube şi alte reţele sociale – „toate aceste materiale sunt imposibil de verificat şi chiar unele dintre ele par fabricate”.
  2. Ministerul Apărării din Rusia a semnalat că în momentul distrugerii MH17 un satelit american survola zona.
  3. O sursă din serviciile americane afirmă că „C.I.A nu a detaliat imaginile din satelit ale posibilei baterii care a lansat racheta ucigaşă, dar bateria pare că se afla sub controlul trupelor guvernamentale ucrainiene, după cum par să demonstreze uniformele lor”.
  4. Rusia a cerut o anchetă independentă cu experţi independenţi.
  5. U.A. afirmă, fără probe, dar „cu încredere” că Rusia a participat la operaţiune. (În 20 iulie, Secretarul de Stat al S.U.A., John Kerrz, a confirmat că separatiştii pro ruşi au fost implicaţi în doborârea avionului de pasageri malaezian şi a spus că era „suficient de clar” că Rusia este implicată. Iată citatul. „Este suficient de clar că e un sistem care a fost transferat de Rusia în mâinile separatiştilor. Ştim cu siguranţă şi încredere că ucrainienii nu deţineau un sistem de tipul acesta aproape de locul acesta atunci şi până la această oră, astfel că putem arăta cu degetul către separatişti”).
  6. Declaraţia Secretarului de Stat S.U.A., John Kerry, contrazice imagiile din satelit ale ruşiilor şi a numeroşilor martori oculari prezenţi.
  7. Funcţionari din serviciile de inteligenţă americane au spus că nu există dovezi care să dovedească participarea guvernului rus, altă contradicţie faţă de declaraţiile lui John Kerry.
  8. La puţine ore după accident, autorităţile de la Kiev au facut public un video în care opoziţia admite doborârea avionului. Experţii care au studiat materialul video au ajuns la concluzia că era fals şi că aparţine unui montaj tăiat dintr-un ansamblu audio-video.
  9. Ucrainienii au publicat un video cu o unitate SA-11 care se întoarce în Rusia după explozie cu o rachetă pierdută… „Video-ul a fost publicat pe contul de Facebook al ministrului de Interne ucrainean. Despre video mai multe surse susţin că a fost filmat aproape de Krasnoamerisk, o localitate aflată sub controlul Kievului din mai și se află la 120 de km de frontiera rusă şi la 80 de km de prăbușirea avionului malaiezian.”
  10. Ministrul de Justiţie ucrainean Vitaly Yarema a spus că opoziţia ucraineană nu deţinea un sistem de rachete Buk capabil să doboare zborul MH17.
  11. Incidentul MH17 este folosit pentru a porni războiul economic împotriva Rusiei. Sancţiunile impuse după eveniment, deşi nu s-a demonstrat implicarea Rusiei, se folosesc pentru slăbirea rublei şi destabilizarea sistemului monetar rus.
  12. În 1962, şeful Marelui Stat Major S.U.A. a planificat Operaţiunea Northwoods, o „operaţiune false flag” secretă (declasificată) în care un avion civil trebuia doborât, iar vina aruncată asupra Cubei. Obiectivul era fabricarea unui pretext pentru a declara război Cubei.
  13. Pe scurt, s-a pregatit terenul şi opinia publică mondială contra Rusiei pentru a destabiliza ţara şi a justifica o intervenţie militară de amploare pe termen mediu.
  14. Evident că acele minţi capabile să păcălească o Lume, ne guvernează din umbra puterilor democratice şi sub auspiciile unei false prese libere.
  15. De asemenea, ne putem gândi că „aceste minţi” au o obsesie şi folosesc toată puterea, mediatică, politică, economică şi militară pentru implementarea Noii Ordini Mondiale, unde voi nu aveţi nevoie să gândiţi, o lume unde dumneavoastră doar trebuie să produceţi şi să consumaţi, o lume în care cea mai mică tentativă de a pune la îndoială versiunea oficială poate ajunge un delict.
  16. Vă doriţi o asemea lume?

Sursa http://www.mundodesconocido.es/malaysian-airline-mh17-los-16-temas-que-nadie-quiere-tocar.html

Anunțuri

Etichete:, , , , , , , , , ,

2 responses to “Zborul malaezian MH17, 16 puncte pe care nimeni nu are curajul să le discute”

  1. Catalin says :

    Cand pomenesti de „experti” (in ce?)fara nume,studii ,surse de finantare orice discutie devine inutila.

    • Gebelezis says :

      ti-am aprobat comentariul ca sa nu crezi ca e un blog care cenzureaza contraopiniile… e o traducere, are o groaza de trimiteri… mai departe vezi ce vrei… dar exact ca lipsa numelui expertilor e si lipsa argumentelor tale, iar fara argumente (nu link, logica si bun simt) nu mai aprob comentarii.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: